OCTUBRE JOVE. TALLERS DE PARKOUR I DE MAQUILLATGE

DISSABTE DIA 16 D'OCTUBRE: TALLER DE PARKOUR PER A INFANTS I JOVES DE 10 A 16 ANYS.
PREU: 3€ Per participants el mateix dia de l'activitat.
DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT: El Parkour és una disciplina basada en la capacitat motriu que té un individu en desenvolupar-se dins un entorn natural. L'objectiu del Parkour és traslladar-se d'un punt a un altre de la manera més ràpida possible tot adaptant-se a la capacitat física de cada cos.
Així doncs, en aquest taller els i les joves participants tindran un contacte amb el nostre poble i aprendran com poden practicar aquesta disciplina en el nostre poble.
HORARI: de 16h a 17.30h.
LLOC: Punt de trobada a l'Ajuntament de l'Esquirol.
MATERIAL: Cal portar roba còmoda i sabates/vambes esportives.
INSCRIPCIONS: Per poder participar del taller, teniu fins el dia 8 d'octubre per a fer la inscripció mitjançant aquest enllaç: https://forms.gle/dffmhwgPwA7uXAA29
DIUMENGE 31 D'OCTUBRE: TALLER DE MAQUILLATGE PER HALLOWEEN PER A JOVES DE 10 A 20 ANYS.
PREU: 3€ Per participants el mateix dia de l'activitat.
DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT: Taller pràctic de dues hores de durada on els i les joves participants aprendran quines tècniques poden fer servir a l'hora de maquillar-se per Halloween i al mateix temps, aprendran a com maquillar als seus amics i amigues per aquella mateixa nit de terror.
HORARI: de 16h a 18h.
LLOC: Sala 1 d'octubre (Ajuntament de l'Esquirol).
MATERIAL: Un mirall petit per mirar-se mentre et vas maquillant.
INSCRIPCIONS: Per poder participar del taller, teniu fins el dia 9 d'octubre per a fer la inscripció mitjançant aquest enllaç: https://forms.gle/VJSRoqoJaXASoQ6v8
